Sunday, September 13, 2009

အခမ္းအနားဆံုး ေမေမ



ေမေမ,
ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ ပီဘိ အခမ္္းအနားဆံုး
ၾကင္နာ သိမ္ေမြ႕ တည္ၾကည္မွူ နဲ႕အတူ
ခိုင္မာတဲ႕ စိတ္ ဓါတ္ ပိုင္ ရွင္
ခိုင္းႏွိူင္းရရင္ သက္ရွိ ဘုရားသခင္ေပါ႔
(အခါတရာမက လိုတိုင္းတ ရႏိုင္တယ္။)

အၿမဲတမ္း….,
ေႏြးေထြးတဲ႕ေမတၱာ ၊ သူမတူတဲ႕ အၾကင္အနာ
အမွတ္တရ မ်ားစြာ က ….ေဝးကြာခဲ႕သည္႕တိုင္
အသစ္ အသစ္ နဲ႕ လန္းလန္းဆန္းဆန္း ။

ေမေမ…,
ရွူးသြပ္စြာ ခံစားမွူ ကြ်န္ေတာ္႕အႏုပညာ
မေသခ်ာ မေရရာ မွူ အသေခ်ၤေတြ အတြက္
အႏွူိင္းဆမဲ႕ စိတ္ရွည္ကာသည္းခံ
ခဏခဏ အေမးၿမန္းထူတိုင္း
အေကာင္းဆံုး နည္းၿပလမ္းညႊန္ခဲ႕ေတာ႕
ကြ်န္ေတာ္ အလိုလို သိလိုက္ရ
ေမေမကသာ ကြ်န္ေတာ္႕ၿပႆနာရပ္တိုင္းရဲ႕
မဟာအဆင္႕ ကြ်မ္းက်င္ ပညာရွင္ဆိုတာ။

တကယ္ပါ ေမေမ..,
က်ရွူံးတိုင္း အထိမနာရေအာင္
ကူရွင္(မွီအံုး)လို ေမေမ ၿပံဳးၿပီး
ရင္ဘတ္အစံု နဲ႕ ေပြ႕ဖက္ေတာ႕
အၾကိမ္မ်ားစြာ ခက္ခဲမွူနဲ႕ၾကံဳတိုင္း
မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အကူညီေပးေတာ႕
ေပ တစ္သန္းမက မိုင္ေထာင္ခ်ီေဝးလည္း
ကြ်န္ေတာ္ေခၚတဲ႕အခါတိုင္း မဆိုင္းမတြ
ေႏြးေထြးစြာ အၾကံဥာဏ္ေပးတတ္ေတာ႕

ေမေမ..,
ေမေမ ႕ ကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္ ဆိုတာထက္
ကြ်န္ေတာ္ပိုခ်စ္သြားပါၿပီ ေမေမ။
ရုိေသကိုင္းရွူိင္းၿခင္း ေလးစားဂုဏ္ယူၿခင္း
ေက်နပ္ဝမ္းေၿမာက္ၿခင္းေတြ နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ေလ
ကမၻာေၿမေပၚမွာ ေမေမ ေတြထဲက ေရြးမယ္ဆို
ေမေမ တဦးတည္းသာ အေကာင္းဆံုးေမေမ
ေမေမတဦးတည္းသာ ကြ်န္ေတာ္႕အခ်စ္ဆံုးပါ
ေမေမ…။ ေမ….ေမ…ပါ..။ေမေမ။

သားေရႊႏု(အေမ႕လက္ရာ)

...................................

အားလံုးၿပံဳးေပ်ာ္ ရႊင္လန္းၾကပါေစ။
သိေနဟၿဖင္႕...
သားေရႊႏု
(အေမ႕လက္ရာ)

0 comments: